Hirdetés

Új szolgáltatással jön a PayPal: gyűjts pénzt!

A PayPal új funkciójával egyszerűen és gyorsan létrehozható egy olyan személyes platform, melyen jótékonysági vagy személyes gyűjtéseket lehet kezdeményezni, de akár egy közös vacsora árát is szétdobhatjuk rajta.

PayPal nem sokkal az ingyenes P2P pénzküldő szolgáltatásának bejelentése után Magyarországon is elindítja új pénzgyűjtő megoldását, a PayPal-pénzgyűjtés funkciót. A megoldás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy pénzt gyűjtsenek szinte bármilyen jellegű közös kiadás fedezésére.

A PayPal pénzgyűjtő oldal egyszerűen létrehozható a PayPal-fiókban, vagy a PayPal applikációban. Az oldal létrehozásakor megadható a gyűjtés célja, a célösszeg, a felhasználók saját háttérképet is tölthetnek fel, és meghatározhatják, hogy nyilvános legyen-e a hozzájárulók neve, illetve a felajánlott összeg.

Az oldal létrehozása, illetve a hozzájárulás teljesen ingyenes, ha a hozzájáruló felek rendelkeznek PayPal-számlával, és a PayPal-egyenlegükről vagy a bankszámlájukról fizetnek. A felajánlott összeg egyenesen a PayPal-pénzgyűjtéshez kapcsolódó számlára kerül, így bármikor nyomon követhető vagy felhasználható. Minden hozzájárulás visszakereshető a gyűjtés előzményeiben, és az összegyűlt összeg bármikor áthelyezhető a gyűjtés szervezőjének PayPal-számlájára.

A pénzgyűjtő oldal egy egyedi hivatkozás segítségével egyszerűen megosztható SMS üzenetben, e-mailben, vagy az olyan közösségi oldalakon, mint a Facebook, Twitter stb. A PayPal-pénzgyűjtés funkció jelenleg Európa 26 országban érhető el – írják.

Magához térni látszik az európai VC-piac: egy évtizede nem volt olyan alacsony a startupok értékcsökkenése, mint most

A PitchBook adatai szerint a lefelé irányuló cégértékelések aránya 2025 első negyedévében csupán 12,39 százalék volt – míg két évvel ezelőtt ugyanezen adat az összes befektetési kör értékelésének majdnem 18,5 százalékát tette ki.

Bővebben

Miért éri meg magyar startupperként részt venni egy nagy nemzetközi technológiai expón?

Szinte közhelyszámba megy, hogy egy nagy technológiai rendezvényen mennyi kapcsolatra lehet szert tenni – de pontosan milyenekre? Miről beszélgetnek ilyenkor a startupok képviselői, milyen konkrét lehetőségeket vázolnak fel nekik, és mennyi időbe telik, mire a cég ebből tényleges hasznot láthat. Az első GITEX EUROPE kiállítás magyar résztvevőit kérdeztük.

Bővebben