Hirdetés

Új szolgáltatásokkal bővíti budapesti kínálatát az Uber

Az Uber Green és az Uber Comfort szolgáltatásokat Budapesten – a fix tarifával szabályozott piac miatt – az utasok ugyanazon az áron vehetik igénybe, mint egy standard Uber taxizást.

Május 7-étől az Uber budapesti utasai két új módon is igénybe vehetik a közlekedési cég szolgáltatásait.

Az Uber Green igénylésével az utazni vágyó ügyfél kizárólag hibrid és elektromos járművet rendelhet magának az A pontból B pontba történő eljutáshoz. Így akinek fontos, hogy egy fuvarrendelésnél zöld mobilitási megoldást találjon, most már van erre lehetősége.

Ahogyan az erről szóló sajtóközlemény kiemeli: a szolgáltatás egyúttal jelentős előrelépést is jelent a városi hozzáférhetőség terén: az Uber platformján közlekedő elektromos járművek számára engedélyezett a behajtás a Margitszigetre, Budapest egyik legnépszerűbb rekreációs területére, ahol az autós forgalom egyébként szigorúan korlátozott.

Új szolgáltatásként jelenik meg továbbá az Uber Comfort, amely személyre szabott, prémium utazási élményt ígér az ügyfeleknek.

Egyik oldalról az így rendelt Uber-járművek tágasabb lábteret biztosítanak, ezzel is elősegítve a minél kényelmesebb utazást, másrészt az utasok az út megkezdése előtt testre szabhatják preferenciáikat is: beállíthatják például az Uber-alkalmazásban a kívánt hőmérsékletet, és választhatnak, hogy csendes vagy beszélgetős utazási élményt szeretnének-e átélni.

Mindezeken felül az Uber Comfort az utasokat kiválóan értékelt, nagy tapasztalattal rendelkező sofőrökkel párosítja, akik normál járművek esetében öt évnél, prémium modelleknél hét évnél fiatalabb autókkal közlekednek.

Az Uber Green és az Uber Comfort szolgáltatásokat Budapesten – a fix tarifával szabályozott piac miatt – az utasok ugyanazon az áron vehetik igénybe, mint egy standard Uber taxizást.

A hagyományos taxitársaságok miatt Magyarországról kormányzati eszközökkel elüldözött, majd nyolc év után pont egy hagyományos szolgáltatóval, a Főtaxival partnerségre lépve újra megjelenő Uber arra építette üzleti modelljét, hogy korszerű technológiával jó minőségű fuvarmegosztó szolgáltatásokat, futárszolgálatokat, ételkiszállítást és áruszállítást kínáljon az ügyfeleknek.

NYITÓKÉP: Uber

Magához térni látszik az európai VC-piac: egy évtizede nem volt olyan alacsony a startupok értékcsökkenése, mint most

A PitchBook adatai szerint a lefelé irányuló cégértékelések aránya 2025 első negyedévében csupán 12,39 százalék volt – míg két évvel ezelőtt ugyanezen adat az összes befektetési kör értékelésének majdnem 18,5 százalékát tette ki.

Bővebben

Miért éri meg magyar startupperként részt venni egy nagy nemzetközi technológiai expón?

Szinte közhelyszámba megy, hogy egy nagy technológiai rendezvényen mennyi kapcsolatra lehet szert tenni – de pontosan milyenekre? Miről beszélgetnek ilyenkor a startupok képviselői, milyen konkrét lehetőségeket vázolnak fel nekik, és mennyi időbe telik, mire a cég ebből tényleges hasznot láthat. Az első GITEX EUROPE kiállítás magyar résztvevőit kérdeztük.

Bővebben