Hirdetés

Megjelent a digitális átállás kisokos kiadványa

Definíciókat, hasznos tanácsokat, felméréseket és számos interaktív elemet tartalmaz az IAB Europe által most kiadott kisokos, aminek célja, hogy támogassák a média- és reklámipar szereplőit a digitális átállásban.

Az idén első alkalommal kiadott Digital Transformation Playbook többek között bemutatja, hogy az eddigi tapasztalatok alapján melyek a sikeres digitális átállás fő összetevői, olyan tényezőket kiemelve, mint az adat-technológa-automatizáció hármas hatékony alkalmazása, vagy az innovációt ösztönző vállalati kultúra megteremtése.

A kisokos igyekszik választ adni arra a problémára is, hogy az új technológiák megjelenése azzal is jár, hogy sok esetben nincs egységes terminológia. A Digital Transformation Playbook ennek érdekében számos definíciót is tartalmaz. A kiadványba beágyazott videók az egyes témák mélyebb megértését szolgálják, illetve közvetlenül elérhető a kisokosból több, az IAB Europe által korábban elkészített tanulmány, mint például az „Introduction to Digital Advertising” című.

A tervek szerint a kiadványt folyamatosan frissítik majd, hogy mindig a legaktuálisabb információk álljanak rendelkezésre. Az elképzelések között szerepel az is, hogy a jövő évi kisokosban már egy, a témában készült, átfogó felmérés eredményeit is publikálják majd.

A Digital Transformation Playbook itt érhető el.

Magához térni látszik az európai VC-piac: egy évtizede nem volt olyan alacsony a startupok értékcsökkenése, mint most

A PitchBook adatai szerint a lefelé irányuló cégértékelések aránya 2025 első negyedévében csupán 12,39 százalék volt – míg két évvel ezelőtt ugyanezen adat az összes befektetési kör értékelésének majdnem 18,5 százalékát tette ki.

Bővebben

Miért éri meg magyar startupperként részt venni egy nagy nemzetközi technológiai expón?

Szinte közhelyszámba megy, hogy egy nagy technológiai rendezvényen mennyi kapcsolatra lehet szert tenni – de pontosan milyenekre? Miről beszélgetnek ilyenkor a startupok képviselői, milyen konkrét lehetőségeket vázolnak fel nekik, és mennyi időbe telik, mire a cég ebből tényleges hasznot láthat. Az első GITEX EUROPE kiállítás magyar résztvevőit kérdeztük.

Bővebben